گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا شبیه گوشی‌های تاشو خواهد بود

گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا شبیه گوشی‌های تاشو خواهد بود

گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا شبیه گوشی‌های تاشو خواهد بود

 

گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا شبیه گوشی‌های تاشو خواهد بود

کره‌ای‌ها سال گذشته با معرفی چند تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، رونمایی از پرچم‌داران سری اس خود را به مراسمی جداگانه در فروردین‌ماه سال ۹۶ موکول کردند؛ اما امسال وضعیت به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و اکنون کهکشانی‌های جدید از راه رسیده‌اند تا بدین ترتیب، اصلی‌ترین بازیگر دنیای گوشی‌های اندرویدی، رقابتی نفس‌گیر را با آیفون ۱۰، پرچم‌دار کنونی کوپرتینونشین‌ها آغاز کند. سری جدید ایم موبایل ها به گوشی‌های تاشو ساده شباهت خواهد داشت.باعصر اطلاعات همراه باشید .

براساس گزارشی جدید، حداقل یک مدل از گوشی‌های هوشمند انعطاف‌‌پذیر سامسونگ، بیش از هر محصول دیگری به گوشی‌های تاشوی کلاسیک شباهت خواهد داشت؛ البته این موضوع بدان معنا نیست که گوشی مورد بحث، قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید را به‌طور کامل ارائه نخواهد داد یا عملکرد آن در حالت تانشده، نسبت به سایر دستگاه‌های برند گلکسی تفاوت‌ خواهد داشت. ظاهرا نمایشگر به‌جای آنکه از وسط و به‌صورت کامل تا شود، تنها دو سوم آن تا خواهد شد، گفته می‌شود که این تصمیم برای ارائه‌ی قابلیتی مشابه«صفحه‌‌‌نمایش همیشه روشن» گرفته شده است. به‌طور دقیق‌تر بخش مستطیلی نمایشگر برای نمایش مواردی همچون ساعت، تاریخ و اعلان‌ها قابل مشاهده خواهد بود. در کنار ویژگی‌های اشاره شده، گوشی تاشو سامسونگ همچنین فضای کلی کم‌تری را اشغال خواهد کرد تا بدین ترتیب بتوان این دستگاه را راحت‌تر در جیب یا کیف جای داد.

گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ احتمالا شبیه گوشی‌های تاشو خواهد بود

پیش‌بینی می‌شود که قیمت احتمالی گوشی‌ هوشمند انعطاف‌پذیر سامسونگ حدود ۱۸۵۰ دلار خواهد بود و هنگامی که در حالت باز قرار دارد می‌توان آن را در دسته‌ی فبلت‌های ۷.۳ اینچی قرار داد. اگر دو سوم نمایشگر این محصول تا شود، احتمالا کمی کوتاه‌تر و ضخیم‌تر از گوشی‌های پرچمدار استاندارد اندرویدی خواهد بود، ضمن اینکه در بخش بالایی نمایشگر، فضای کافی برای نمایش اطلاعات مختلف در دسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که با چنین محصول گران‌قیمتی، باید انتظار چه مشخصاتی‌ را داشته باشیم؛ اما پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه به یک پردازنده‌ی بالارده و میزان قابل توجهی رم مجهز خواهد بود. با چنین قیمتی می‌توان گفت که رم این محصول احتمالا ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن نیز همانند گوشی هواوی میت آراس پورشه دیزاین ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. گوشی انعطاف‌پذیر مورد بحث، می‌تواند نخستین دستگاهی باشد که از برنامه‌ی سامسونگ برای تولید انبوه نمایشگر انعطاف‌پذیر بهره می‌برد، همین مورد به‌تنهایی می‌تواند قیمت این محصول را به‌میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

از سوی دیگر بیشتر خبرهای مربوط به گوشی‌ هوشمند تاشو سامسونگ صرفا در حد شایعه هستند و نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد آن‌ها صحبت کرد. غول کره‌ای دنیای فناوری پس از معرفی دو پرچمدارگلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در سال جاری حداقل یک مراسم رونمایی بزرگ دیگر نیز در پیش خواهد داشت. سامسونگ در تاریخ ۱۸ مرداد، فبلت پرچمدار گلکسی نوت ۹ را معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود سامسونگ در مراسم مورد اشاره، نسل جدید ساعت هوشمند خود با برند گیر را هم معرفی خواهد کرد و به همین دلیل احتمالا زمان زیادی تا معرفی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ باقی مانده است.

منبع: